Kategorie

Košík  

produkt (prázdný)

Informace k reklamacím

 

V případě vady výrobku, která nebyla způsobena nesprávným používáním nebo běžným opotřebením výrobku má kupující právo uplatnit reklamaci po dobu 2 let od zakoupení zboží. Pro stanovení datumu nákupu postačí jakákoli písemná informace s datumem koupě (tedy i pouhá objednávka v našem eshopu, daňový doklad, dodací list apod.). Prodávající má na vyřešení reklamace lhůtu 30 dnů která je však zpravidla mnohem kratší. Před zasláním reklamace Vám doporučujeme kontaktovat nás pro dohodnutí přesného postupu.

 

Veškeré dotazy ohledně reklamací vám budou sděleny  na
E-mailu: info@digimodely.cz

 

V případě, že se rozhodnete uplatnit reklamaci, můžete tak učinit těmito způsoby:

1) Osobně v sídle společnosti (či po e-mailové domluvě!)
E-mail: info@digimodely.cz


2) Zasláním reklamovaného zboží přepravní společností (nejlépe Českou poštou)
(reklamace zaslané na náklady prodávajícího nebudou přijaty)

MDK Obchod s.r.o, Vrchovina 143, Nová Paka. 50901

 

K reklamovanému zboží prosím vždy přiložte:

1) Průvodní dopis s popisem závady, kde přesně popište reklamovanou závadu

2) Pokud možno kopii nebo originál nákupního dokladu a originál záručního listu, byl li se zbožím vydán

3) Úplné reklamované zboží, čisté, nejlépe v originálním obalu, obzvláště jedná li se o RC model. Dovolujeme si Vás upozornit, že neneseme žádnou zodpovědnost za škodu vzniklou při přepravě, vlivem použití nevhodného přepravního obalu.


Reklamace se nevztahuje na modely doladěné neoriginálním tuningem nebo na modely opravované neoriginálními náhradními díly neschválenými výrobcem.

 

____________________________________________________________________________________

Odstoupení od kupní smlouvy

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto zboží musí být vráceno v původním, nepoškozeném obalu a kompletní. V případě, že bude zboží jakkoli poškozeno má prodávající nárok snížit cenu o částku, kterou bude nutno vynaložit na vrácení zboží do původního stavu. Veškeré náklady na poštovné nese zákazník (tzn. i v případě, že využije nabídku "poštovné zdarma" a posléze zboží vrátí tak je povinnen uhradit prokazatelně vynaložené náklady na zaslání zboží). K zásilce je třeba přiložit dopis který obsahuje žádost o vrácení zboží, kontakt na sebe a číslo účtu kam má být částka převedena. Peníze obvykle vracíme do 7 - 14 dnů.